http://georgia.eu.com/publ/teoria_praqtika/katehizmo/5-1-0-1
საქართველოში ლეგიტიმურობის აღდგენის საკითხები
http://georgia.eu.com/publ/teoria_praqtika/katehizmo/5-1-0-1
საქართველოში ლეგიტიმურობის აღდგენის საკითხები
აქ უცხო ფულზე არის საუბარი:: ეს კი ბატონებო არის დე ფაკტო მტავრობი გაძლერებისატვის საკმარისი თანხები მხოლოდ, და არა ერის აღორძინებისა და განვითარებისათვის. ხალხი სამცუხაროდ იმდენად მატერიალურად აზროვნებს რომ საქართველოს მტავრობად აღიკვამს იმას ვინც თბილისში ზის ფაკტიურად. ეკლესიად და მის სწავლებად აღიქვამს იმას რასაც საპატრიარქო ავრცელებს თავის ტაძრებში, ორივე ერტად, საპატრიარქო და ხელისუფლება შეთანხმებულად ატყუებს მოსახლეობას ცრუ დაპირებებით და მხოლოდ იმაზე მუშაობენ ,ტუ როგორ აკონტროლონ ეს მოსახლეობა და რაც შეიდზლება მეტი ფული ამოიღონ მათი ჯიბიდან, ფულისათვის უცხო ძალებს ემონებიან,ისინი კი უხდიან,ესენი კი იღებენ და ასრულებენ ერის დამუნატების გამყიდველურ საქმეს,სადაა გამოსავალი??/ სად??? ამატ ხალხიც ხედავს!! მარა ხალხი გამოსავალს ვერ ხედავს?!?!?მივიდა ტაძრებში და იქ დახვდა მოსყიდული ეპისკოპოსების სიტემა: ანუ საპატრიარქო არის სახელმწიფო სისტემის ნაწილი, ამას ვერ ხედავენ. მინდა მოგახსენოტ რომ საქარტველოს მოსახლეობა კანონის უზენაესობის არ ესმის,ეს ხალხი მიეცვია ქურდულ-კრიმინალურ ძალადობას ყველა სფეროში, სამწუხაროდ.
აქ კეთილ სინდისიერებაზე იკო საუბარი. სად?? ამ ქვეყანაში 20 წელია დეზინფორმაციის საშინელ მორევში ვცხოვრობთ.
1.ირღვევა რჯულისკანონი;ანუ უზენაესი ღმერტის სახელით ცრუობს მაღალი საეკლესიო თანამდებობის პირნი.
2.დახიეს და გადააგდეს კონსტიტუცია(1991წ.) და რომელიც ტვითონ დაწერენ(1995)თვითონვე არ სცემენ პატივს და როგორც უნდატ ისე განმარტავენ.
მეტს აგარ დავაწვრილმანებ საკიტხებს.
გამგები გაიგებს.

ჩვენი აზრით, დღევანდელ დე-ფაქტო ხელისუფლებას იმიტომ ეძლევა დიდი თანხები, ვინაიდან გლობალიზაციის ანტიეროვნულ პოლიტიკას ახორციელებს საქართველოში. თუ, ჩვენს სიცოცხლეში, საქართველოში კანონიერება აღსდგა და ახალი ეროვნული ხელისუფლება მოვიდა ქვეყნის სათავეში, მაშინ აღარც მილიარდებს მოგვცემენ და აღარც იმაზე მოგვიწევს ფიქრი, თუ როგორ დაიხარჯოს ეს თანხები კომპეტენტურად.
გვირაბის დასაწყისში კი ვართ ძვირფასო გეორგიანელო, მაგრამ ამ გვირაბში ძალიან ბნელა. ეროვნული ხელისუფლებისადმი მტრულად გამწყობილი ძალების ფულები კი „მეგზურად“ ვერ გამოგვადგება ამ გირაბის ბოლომდე რომ მივაღწიოთ. ამას გარდა ამ ფულების იმისთვისაც იძლევიან, რომ ქართველობაში ეროვნული თვითშეგნება გაანადგურონ და მართლმადიდებლობაზე ხელი ააღებინონ!
კეთილსინდისიერება და კომპეტენტურობა კარგი რამ არის, მაგრამ უმთავრესი მაინც სულიერებაა! სულიერების ნაკლებობაა ალაბთ, რაც ვერ გვაერთიანებს დღეს ქართველობას ეროვნულ-განმათავისუფლებელ მოძრაობაში.
სულიერებას ვინღა ჩივის, როდესაც ელემენტარული სამართლიანობის აღდგენის სურვილიც კი აღარ არსებობს!
ამ ნაწარმოების კვლევისას ბ-ნი ზვიად გამსახურდია წერდა: „შემდეგი და კიდევ უფრო დიდი გაუგებრობა იბადება იმ შემთხვევაში, თუ „ენას“ მხოლოდ და მხოლოდ დღევანდელი მნიშვნელობით წარმოვიდგენთ, როგორც მამხილებელს სხვა ენებისას: „რაითა ყოველთა ენათა ღმერთმან ამხილოს ამით ენითა“. ე.ი. გამოდის, რომ ქართული ენა არა მხოლოდ სწამებს ქრისტესათვის, არამედ ამხელს სხვა ენებს, ვინაიდან სხვა ენები ცოდვილნი არიან, ქართული ენა კი უცოდველია და ამხელს მათ. რაში უნდა გამოიხატებოდეს ენის ცოდვიანობა თუ უცოდველობა? ვით შეუძლია ენას, განყენებულ გაგებას, იმოქმედოს ისე, რომ სცოდოს ან არ სცოდოს, ამხილოს ვინმე ცოდვაში ან არ ამხილოს? „მხილება“ აქ „გამხელას“ რომ ნიშნავდეს, როგორც ზოგიერთ ავტორს მიაჩნია , მაშინ იქნებოდა „უმხილოს“, როგორც ამას ვხვდებით მოციქულთა საქმეში: „ესე უმხილა ვინმე სავლეს“–სხვა ვარიანტია „ეუწყა სავლეს“ (იხ. ი. აბულაძის ლექსიკონი). „მხილება“ იოანე-ზოსიმესთან ნახმარია სახარებისეული მნიშვნელობით: „რომელმან თქვენთაგანმან მამხილოს მე ცოდვისათვის?“ ეუბნება ქრისტე ფარისევლებს. ენა შესაძლოა მეტნაკლები ადექვატურობით გადმოსცემდეს გარკვეულ ცნებებს, გარკვეულ სულიერ გაგებებს, მეტნაკლებად ღვთაებრივ–სულიერი იყოს ან მეტნაკლებად მდიდარი, მაგრამ მისი „ცოდვიანობა“ ან „მამხილებლობა“ გაუგებარია. შეუძლებელია იოანე–ზოსიმეს ასეთი ამბები არ სცოდნოდა.“
ეროვნულ-განმათავისუფლებელი მოძრაობის საბრძოლო იარაღი ზვიად გამსახურდიას და მერაბ კოსტავას სიცოცხლეში იყო ორლესული მახვილი მხილებისა, რომელიც მის თანამებრძოლთა ხელში დაჩლუნგდა და ფხა გაუცუდდა. დღეს, პირუთვნელი მხილება, უმრავლესობისთვის ანტიდემოკრატიულ ქმედებად აღიქმება და ზოგჯერ მამხილებლებს დედა-ეკლესიის მტრებათაც ნათლავენ ღვთის ტაძარში მოკალათებული ანტი-ქრისტეს მსახურები თუ ცრუდემოკრატიაზე გადარეული კოსმოპოლიტები.
„ჭეშმარიტების სამსახური მარტო მის აღიარებაში როდი გამოიხატება. ეს სამსახური, უწინარეს ყოვლისა, გულისხმობს სიცრუისა და ბოროტების მხილებას. მაცხოვარი ჩვენი, მართლმხილების გამო აცვეს ჯვარს, მართლმხილების ძალამ, ღვთის ძალამ აღადგინა იგი მკვდრეთით და ცად აღამაღლა. მწიგნობართა, ფარისეველთა და ცრუ მღვდელმთავართა მხილება იყო მისი ქადაგებების ძირითადი მიზანი.“ - გვახსოვდეს ეს ჭეშმარიტება, რომელიც ზვიად გამსახურდიამ გაგვიმეორა უფლის შთაგონებით!
„ცრუ მოციქულნი, მზაკვარნი ღებულობდნენ სახეს ქრისტეს მოციქულისას. ეს არც არის გასაკვირი, რამეთუ სატანაც ღებულობს ნათლის ანგელოსის სახეს… მაგრამ მათი აღსასრული საქმეთა მათთაებრ იქნება“ – გვასწავლის პავლე მოციქული.
და კვლავ ლეგიტიმურობის შესახებ, რომელის აღდგენის გარეშეც ქართული სახელმწიფოს გადარჩენა და აღორძინება შეუძლებელია!
„- ბოროტებისადმი დაუმორჩილებლობა ქრისტიანული ეთიკისა და პრაქსისის საფუძველთა საფუძველია. რა იყო პირველ ქრისტიანთა ცხოვრება, თუ არა უღმერთობისა და უზნეობისადმი დაუმორჩილებლობა? ქრისტიანობამ გაიმარჯვა ამ ბრძოლაში, რამეთუ საღვთო წერილი გვასწავლის: „საჭურველად გარე მოგადგეს ჭეშმარიტებაი მისი“, ხოლო სიმართლისათვის დევნა სახარების პირველი ნეტარებაა. ის, ვინც არ იბრძვის სიმართლისათვის და არ არის დევნილი, არც ქრისტიანია. ამასთან, ყოველი დროის ტირანები ცდილობდნენ გაყალბებას მოციქულთა სიბრძნისას ხელისუფლებისადმი დამორჩილების შესახებ. როგორც ცნობილია, მოციქულები მოგვიწოდებდნენ ხელისუფლებისადმი დამორჩილებას, რამეთუ, მათი თქმით, ყოველი ხელისუფლება ღვთისგანაა. მაგრამ, საქმე ის გახლავთ, რომ მოციქულთათვის სიტყვა “ხელისუფლება” ნიშნავს ლეგიტიმურ ხელისუფლებას, კანონიერ ხელისუფლებას და არა უკანონო, ყაჩაღურ, უზურპატორულ ხელისუფლებას, რომელიც ეშმაკისაგან არის და არა ღვთისაგან.“ (ზვიად გამსახურდია)
იოსებ ღუდუშაური
უფალო იესო ქრისტე, ძე ღმრთისაო, შემიწყალე მე ცოდვილი.
ვფიქრობთ, რომ ზვიად გამსახურდიას დაღუპვის შემდეგ, ეროვნული მოძრაობის ორგანიზაციების მხრიდან არ ყოფილა გამოქვეყნებული ეროვნული ცნობიერების ამსახველი ასეთი მნიშვნელოვანი დოკუმენტი. რადგან ეს მანიფესტი აქ განხილვისთვის გამოქვეყნდა, გთავაზობთ რამდენიმე შენიშვნას, რომელიც მომავალში, შეიძლება წაადგეს დევნილი მთავრობისა და მანიფესტის სულისჩამდგმელთა შორის დაწყებული თანამშრომლობის კიდევ უფრო გაღრმავებას:
ა:მანიფესტი ძირითადში სწორ იდეოლოგიაზეა დაფუძნებული, მაგრამ შესაძლოა მომავალში რამდენი საკითხის დაზუსტება. შეიძლება მანიფესტში შეუძლებელი იყო ყველაფრის ასახვა, მაგრამ ვფიქრობთ რომ 1991-1992 წ.წ. პუტჩით განკარგული სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის შესახებ, რომელიც ჯერაც ვერ აღგვიდგენია, უფრო მეტი იყო სათქმელი. თავისუფლება კარგია, მაგრამ ჯერ დამოუკიდებლობაა აღსადგენი!
ბ:კანონიერების და ლეგიტიმურობის აღდგენისათვის მებრძოლ საქართველოს რესპუბლიკის დევნილი მთავრობის წარმომადგენლებისათვის დიდი მნიშველობა აქვს იმას, თუ რა როლი და ფუნქცია ენიჭებათ მათ ამ მანიფესტიდან გამომდინარე.
გ„დემოკრატიის გარეშე კი შეუძლებელია რაიმე სახის სულიერების გავრცელება.“- დემოკრატია, რომელსაც დღევანდელი დასავლეთის მოწინავე სახელმწიფოთა სთავაზობენ დღევანდელ მსოფლიოს დიამეტრალურად ეწინააღმდეგება სულიერებას და მორალს, რაშიც ქართველი ერი მრავალგზის დარწმუნდა. რა თქმა უნდა, ჩვენ უნდა ვეძებოთ ეროვნულ მოძრაობის მონათესავე და მასთან ლოიალურად განწყობილი ძალები მსოფლიოს მოწინავე თუ არამოწინავე ქვეყნებში, მაგრამ ისიც უნდა გვქონდეს გათვითცნობიერებული, რომ დღევანდელი მსოფლიოს ქვეყნების პოლიტ-ელიტები გლობალიზაციის გზით მიდიან და ეროვნული მოძრაობის მოკავშირეობას ვერ და არ გასწევენ.
ღმერთმა დაგლოცოთ!
გთხოვთ მოგვაწოდოთ მემორანდუმის პროექტი.
------------------------
არსებობენ ისეთი გამონათქვამები და ქმედებანი, რომლებიც ირიბად ცოდვას, ხოლო აშკარად _ სახელმწიფო დანაშაულს წარმოადგენენ. ასეთთა რიცხვს განეკუთვნება საქართველოს მოქალაქეების და მით უფრო, მისი ,,ხელისუფლების“ მიერ დამოუკიდებლობის დღის აღნიშვნა არა 9 აპრილს, არამედ 26 მაისს. ეს უკანასკნელი თარიღი, 1918წ-დან მოყოლებული, ძალაში იყო იმ დღემდე ანუ 1991წ. 9. 04-მდე, როცა საქ. ეროვნულმა ხელისუფლებამ, საბჭოთა რუსეთის მიერ 1921 წლის ოკუპირებისა და დაპყრობის (,,ანექსია“) გამო, კვლავ გამოაცხადა დამოუკიდებლობა და ამდენად, ეს ბოლო მოვლენა უნდა აღინიშნოს. ასე, საქ. ისტორიაში ბევრჯერ მომხდარა დამოუკიდებლობის აღდგენა და ყველა იმ თარიღს ხომ არ ვიდღესასწაულებთ (არასწორი მაგალითი მოჰყავთ, ზოგჯერ, ა. შ. შ-ის მიერ 1776წ-ის 4. 07-ს დამოუკიდებლობის გამოცხადების დღემდე აღნიშვნის სახით და მხედველობიდან ,,რჩებათ“ ის გარემოება, რომ ამ ქვეყანას, მას მერე, დამოუკიდებლობა არ დაუკარგავს; აქედან გამომდინარე, არც კვლავ აღუდგენია იგი და ამიტომ, ეს თარიღი მათთვის რჩება არამარტო პირველ, არამედ უკანასკნელ თარიღადაც და ამის გამო, აღნიშნავენ მას დღემდე)?!
ქართველ მამულიშვილებსა და საქართველოს ყველა მოქალაქეს, ვინც მტრულად არ არის განწყობილი მის მიმართ, ვულოცავ დამოუკიდებლობის დღეს!
მღვდელი გიორგი სხილაძე, ლევილი
პატივისცემით,
დევნილი მთავრობის პრეზიდიუმის წარმომადგენელი იოსებ ღუდუშაური
ღმერთი შეგვეწიოს ამ საქმეში.
რას იტყვის ოპოზიციის და პოზიციის სულიერი მამა?
------
MIMARTVA QARTVEL ERS, SRULIAD SAQARTVELOS!
QARTVELNO, SAQARTVELOS MOQALAQENO, DEBO DA DZMEBO!
Rusetis mier qartuli teritoriebis okupaciis pirobebshi gansakutrebit gaaqtiurda yofili SSRK-sa da Rusetis federaciis agentura Saqartveloshi, romelic ereva qveynis politikur cxovrebashi, axdens qveynis mosaxleobis politikur dezorientacias rusetis sasargeblod da cdilobs, Saqartvelo daabrunos Rusetis samxedro-politikuri gavlenis orbitaze.
Swored amitom, Rusetis federaciis mier dapyrobili Saqartvelos teritoriebis, iq mdzevlad darchenili chveni tanamemamuleebis gatavisuflebisa da Saqartvelos politikuri cxovrebidan zemot xsenebuli agenturis mokvetis motxovnit, mogiwodebt mteli msoflios dasanaxavad gavmartot sayoveltao saprotesto aqcia Saqartvelos parlamentis shenobis win 2010 wlis 9 aprils, 14-00 saatze.
Agretve mogiwodebt am aqciastan dakavshirebit, msoflios yvela qveyanashi adgilebze sheqmnat saorganizacio jgufebi da koordinaciis miznit mudmivi kavshiri iqoniot Saqartvelos deokupaciisa da gantavisuflebis ertiani frontis sainiciativo jguftan.
www.facebook.com - Saqartvelos Deokupaciis Fronti
Irakli Tsereteli 8 22 54-55-60
Konstantine Chogovadze 8 22 37-51-36, 8 95 71-13-93
David Kopaleishvili 8 99 10-06-03
Guram Gogbaidze 8 95 36-93-83
Zurab Barbaqadze 8 93 30-44-51
P.S.
ირაკლი წერეთელმა და გურამ გოგბაიძემ როგორი „დეოკუპაციაც“ მოუწყვეს ქართველს ერს 1991-1992 წ.წ. პუტჩის დროს კარგად ვიცით. პუტჩისტები უკვე სხვა პუტჩისტების მოკვეთაზე იწყებენ საუბარს! ეს ერთგვარი „თვითმოკვეთაა“ თუ მორიგი ანციშოუ?
საინერესოა როგორი რეაქცია ექნება ამ „მოკვეთაზე“ პუტჩისტების სულიერ მამას.
საქართველოს პარლამენტის უცხოეთში მცხოვრებ თანამემამულეებთან ურთიერთობის კომიტეტის თავმჯდომარე ნუგზარ წიკლაური საქართველოს უზენაესი საბჭოს ყოფილ დეპუტატებს, ამჟამად უცხოეთში მცხოვრებ ჩვენს თანამემამულეებს: მედეა თუშმალიშვილს (საფრანგეთი) და ვიქტორ დომუხოვსკის (პოლონეთი) შეხვდა.
სტუმრებმა ისაუბრეს ქართული დიასპორის პრობლემებსა და მათი მოგვარების გზებზე.
მედეა თუშმალიშვილმა აღნიშნა, რომ საფრანგეთში მცხოვრები ჩვენი თანამემამულეები აღშფოთებას ვერ მალავენ სოჭის ოლიმპიადის გამო და ემზადებიან საპროტესტო გამოსვლებისა და აქციებისთვის.
იგივე აღნიშნა ვიქტორ დომუხოვსკიმ. მათი განცხადებით, ჩვენი დიასპორის პრობლემების მოსაგვარებლად ადგილობრივ ხელისუფლებასთან, კარგი იქნებოდა დიასპრის ხელმძღვანელთათვის წარმომადგენლის სტატუსის განსაზღვრა და მინიჭება, რაც ერთი-ორად გაზრდიდა მათ ქმედითუნარიანობასა და ნდობას სხვადასხვა სამთავრობო უწყებებთან.
ნუგზარ წიკლაურმა ხელისუფლების სახელით სრული მხარდაჭერა აღუთქვა სტუმრებს და დაჰპირდა მათი წინადადებების შესაბამის უწყებასთან განხილვასა და მიღებას.
დასასრულს, დაიგეგმა ნუგზარ წიკლაურის ვიზიტი ვარშავაში და შეხვედრები გრიგოლ ფერაძის სახელობის უნივერსიტეტსა და სხვა სამთავრობო თუ კულტურულ ცენტრებში.
http://www.parliament.ge/print.p...._id=GEO
___________________________________________
ჩვენი აზრით, ამ ცნობაში ყველაზე არსებითი ისაა, რომ „ყოფილები“ და ამჟამად კი „მცხოვრებლები“ სააკაშვილის ანტიეროვნული რეჟიმისაგან თხოვილობენ „სტატუსს“ ანუ სააკაშვილის რეჟიმის თანამდებობას...
ალბათ თანამდებობებს ელოდებიან „ქარტიის“ სხვა ხელმომწერებიც-გამგეობისტებიც...
დე-ფაქტო ხელისუფლებამ უზენაესი საბჭოს ლეგიტიმურობა 5 წლით განსაზღვრა, ხოლო მისმა წევრებმა, ამ განცხადებით, საკუთარი ლეგიტიმურობა შეიკვეცეს 1991 წლის ბოლომდე. ე.ი. გამოდის, რომ სამხედრო პუტჩის შემდეგ "არჩეული" ედუარდ შევარდნაძის პარლამენტი ლეგიტიმური ყოფილა და არავითარ ორხელისუფლებიანობას არ ჰქონია ადგილი საქართველოში! არც კანონიერება არ აღმდგარა დასავლეთ საქართველოში 1993 წელს და საერთოდ, თუ ხვდებიან ქარტიაზე ხელმომწერები, რას შეეწირა საქართველოს პრეზიდენტი და ათასობით კანონიერი ხელისუფლების დამცველი!
არც ზვიადი ყოფილა არტისტი და ამიტომაც გამოუცხადეს მას აშკარა ომი.
პუტჩისტების ჯიბრზე, დღევანდელი ანტეროვნული რეჟიმის გაკეთილშობილების მცდელობა, ვერ დარჩება დევნილობაში საქართველოს მთავრობის კრიტიკის გარეშე!
ზვიად გამსახურდია
http://gov.georgia.eu.com/publ/teoria_praqtika/katehizmo/zviad_gamsakhurdia_1993_ts_39_lis_29_tebervlis_mimartva_st_39_udent_39_i_akhalgaz rdobisadmi/5-1-0-15
ეს პრინციპებია:
1.დაუშვებელია ფარული თუ აშკარა თანამშრომლობა უკანონო ფაქტობრივ ხელისუფლებასთან.
2. გარკვეული და გაურკვეველი მიზეზებით, კანონიერ ხელისუფლებას ჩამოშორებული წევრები, რომელთაც ცხოვრების მიზნად აირჩიეს მედროვეობა და კოლაბორაციონიზმი, არ არიან ღირსნი ეროვნული მოძრაობის ორგანიზაციებში ყოფნისა. „მრგვალი მაგიდის“ ორგანიზაციებმა ეს საკითხი მწვავედ უნდა დააყენონ მიმავალი ყრილობის წინაშე.
3. ვინც, პრეზიდენტის მრავალგზის მოწოდების მიუხედავად, ხუნტის მიერ დანიშნულ ადგილობრივ თუ საპარლამენტო არჩევნებში მონაწილეობდა და ახლაც გააგრძელებს ანტიერევნულ-გლობალისტურ დე-ფაქტო ხელისუფლების მიერ დანიშნულ ცრუარჩევნებში მონაწილეობას, იგი თავის თავს ეროვნული მოძრაობის გარეთ დააყენებს. ბ-ნი ზვიად გამსახურდია ამის შესახებ წერდა: "უკანონო არჩევნებზე მისვლა და თუნდაც უარყოფითი ხმების მიცემა, იქნება უკანონო ხელისუფლების მხარდაჭერა და ლეგიტიმაცია".